Spa kryssning!


God morgon!

Även fast det gått två dagar utan mat och febern stigit så känner jag mig faktiskt hyfsat bra idag, iallafall levande om man jämför med gårdagen då jag bara låg nerbäddad i soffan och sov hela dagen.

Troligen är det en släng av influensa jag har fått, men jag ska trotsa den idag och ta mig iväg på kryssningen fullproppad med alvedon. Förhoppningsvis blir jag frisk till fredag så jag kan få min rosenpeeling, mjökbad och ett glas champagne.

Som ni förstår kommer jag inte att uppdatera bloggen så mycket de kommande dagarna utan jag får ta igen det på söndag med en drös bilder.

Ha det toppen bra!

6 kommentarer:

  1. Besök min blogg! En musik, mode och foto inriktad blogg, något helt nytt! - http://OfLouise.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt det låter! Krya på dig! :)

    SvaraRadera
  3. fin blogg!

    kommentera min blogg om när min kompis blev uppringd av knapppen och hakim i nrj wake up call? eller fråga något i min frågestund? eller bara släng in en kommentar så blir jag glad :D
    kram/ www.nattstad.se/sofiecesarino

    SvaraRadera
  4. söting.
    klicka in på min blogg & ställ just en fråga i min frågelåda!
    hoppas du gör det, & du du hamnar sedan in i mitt bloglovin konto.
    / erica pettersson
    ericaliten.webblogg.se

    SvaraRadera
  5. Testa lyckan och anmäl dej till dagens blogg :)

    SvaraRadera
  6. Krya på dig o hoppas du blir frisk!:) Jag tycker btw att din blogg är så skön att läsa, jag vet inte varför, du skriver så bra på nåt sätt :D kram på dig

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥