Det vankas jul

God kväll!

Idag är jag en storpysslare, började dagen med att åka in med min bil till Frasses däck för att de skulle fixa mn bils spindel led, så åkte jag hem med mamma och sov en liten stund tills bilen var klar. Så hämtade vi den och handlade lite innan vi åkte hem och började baka. Jag har hunnit göra snöbollar (gjort av vit choklad och kokos), dumle/hallon kakor och chokladcornflakes. Det vart rätt lyckat, men mest nöjd blev jag över snöbollarna! Mums.

Sen kom min älskling så åkte vi till Marieberg för att han skulle köpa julklappar till mig så då passade jag på att köpa mig en ögonskugga + ett nagellack till nyår. Så gick jag även in på H&M och givetivs kom jag ut med en påse därifrån också, men de hade faktisk rea på underkläder och underkläder behöver jag alltid eftersom att mina alltid försvinner... Tvättmaskinen som äter? Iallafall fick jag två bhar och ett par trosor för sammanlagt 130:-, som hittat om man frågar mig.

Så åkte vi hem och fortsätte vara duktiga genom att ställa fram alla tomtar i huset, tända båda kaminerna och tända ljus precis överallt. Sjukt mysigt måste jag erkänna. :)

Det är snart jul, herregud, det är bara i morgon kvar! Vart tog tiden vägen? Jag har ingen större julkänsla i kroppen, den brukar finnas där... Men jag anar att den kommer på julafton.


Ögonskuggan jag köpte är en av de som Linda använder på den här bilden, den är svart/silverglittrig hur fin som helst och kommer ifrån MUS och heter Darkness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥