Presentera mig själv

Då ska jag försöka göra en liten presentation av mig själv då, jag heter Emelie och bor i Örebro (eller snarare i Frövi förtillfället...) tillsammans med min pojkvän. Jag pluggar just nu till Spa-konsulent på Spa-programmet tillhörande Örebro Universitet, jag läser just nu termin 1 som har varit Idrott A. Jag ser mig själv som en tjej som för det mesta alltid är uppåt och jag behandlar andra som jag blir behandlad själv, eventuellt lite för snäll i vissa situationer.

Jag har en syster och två halvbröder som jag träffar så ofta jag kan. Min stora passion i livet är nog musik kan jag tro, finns det något som verkligen kan få en på bättre humör, få ur all ilska eller bara gråta så är det musiken. Främst rock men även viss dunka fungerar bra. Jag har tidigare haft ett väldigt stort intresse för att spela gitarr, främst elgitarr och spelade i ett band tillsammans med 3 kompisar förut på fritiden, tyvärr så har jag släppt gitarren lite och jag har ingen bra förklaring för varför kanske för att den för tillfället är utbytt mot en akustisk. Men när jag väl sätter mig med den så spelar jag gärna en trudelutt med glädje.

Jag tror att det där får duga eftersom att jag i senare inlägg kommer att berätta lite mer om mig själv, men här har ni en grund iallafall! :) Ställ gärna frågor om det är något ni undrar över.


♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥