Mellandagsrea och en ny mobil


Vad härligt det är att vara ledig, jag njuter verkligen av varenda sekund!

Idag har jag och mamma gått på mellandags rean, jag kom hem med ett par mjukisar, 3 par trosor, 2 bh:ar, en mascara, en deo och en foundation som kostat 400kr men nu var nersatt till 150:- det fanns inga tvivel om att köpa den!

Sen fick vi skjuts hem och precis då kom min mumsiga Johan och så åkte vi till NetOnNet för att köpa en mobil till mig, jag har velat i flera dagar nu mellan två telefoner men så till sist beslöt jag mig för en SonyEricsson X10 mini, liten och snygg. Min gamla telefon håller på att ge upp plus att abonemanget går ut i februari så jag tänkte att man skulle passa på att fynda nu. Det tråkiga nu är att telefonen ska sitta på laddning i många timmar så jag får väl leka med den i morgon!

Nu har jag tänkt börja på Idrottspsykologin så att jag kommer igång med den, skjöt upp det under julveckan eftersom att jag inte tyckte att någon människa i världen skulle förtjäna att plugga då.

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥