Mitt bästa julminne

Jag tänkte ju berätta om mitt bästa julminne men jag kan inte bestämma mig för ett utan det är flera stycken, varje jul är ju speciell. Men iallafall så förr när jag red varje dag och hjälpte en granne med hennes islänningar så minns jag en julafton då jag gick upp tidigt och tog mig en barbacka tur i nysnö, det var underbart och något jag föralltid kommer att minnas just för den där känslan att sjunka ner i den tjocka pälsen och känna värmen och så julstämningen, myspys.

Så har jag ett annat från 2007 då jag och min syster träffade Johan en bit ifrån där våran mamma bor, tror klockan var strax efter elva på kvällen dagen innan julafton. Vi hade träffats några gånger tidigare och denna gång åkte vi runt hela Örebro i hans bil och pratade och hade roligt. Så kom vi hem runt halv åtta på morgonen och var riktigt trötta må jag säga! Det är ett minne jag aldrig glömmer, det var bara en vecka innan vi blev tillsammans. MysMysMys.

Men som sagt, alla jular har ju något speciellt. Alla är glada och stämningen på topp, värmeljus och glögg. Man rår om sin famil lite extra :)

Här är lite bilder från denna julafton hemma hos pappa som jag har snott ifrån min systers blogg!




Pappa, farfar och farbror.



♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥