Min jul


Hallå på er och jösses vad fort julen har gått!

Under julafton så var jag och min bejb, syster, farmor, farfar och min farbror hemma hos pappa. Men efter Kalle så for vi till Avdala och firade med älsklingens familj. Och igår firade vi med mamma. Toppen mysigt överallt, precis som en jul ska vara! Så fick jag en massa julklappar som vanligt, haha. Bla. en fotoram, underkläder, pengar, parfymer (amoramor & Laila Bagge), en primer och läppglans, en fläkt att ha under datorn, en kokbok, mjukisbyxor, klipp och färgning, sängkläder, ett dubbel täcke, halsband, örhängen, flytta hemifrån saker m.m. :)


så har jag och min älskling besökt rean på Marieberg i jakt efter ett Wii och en mobil till mig, ett Wii är det vi kommit hem med medans telefonen får vänta till i morgon.

Man känner sig bra tjock nu efter att julmat och godis, så som det ska vara med andra ord.

Hur har eran jul varit? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥