Min största kärlek


Jag tänkte berätta lite om min största kärlek, som givetvis är Johan. Så här var det, hans kusin skulle starta ett band och frågade om jag ville vara med eftersom att jag då spelade elgitarr, han frågade även Johan om han ville spela trummor och Johan frågade i sin tur vilka som skulle vara med i bandet, då räknade hans kusin bland annat upp mig och visade hur jag såg ut på dåtidens kändaste sajt, bilddagboken, som jag förstått så blev det kärlek vid första ögonkastet och Johan tog min msn och kontaktade mig. Jag var inte intresserad alls till en början eftersom att jag då var tillsammans med mitt X, men det tog slut fort och efter ett tag började jag och Johan att prata mer och så började vi att ses. Det blev en hel del bilturer och mysiga träffar.(Bandet blev det aldrig något av med)

Jag minns så väl den första kramen, den fick jag när han lämnade av mig hos mamma, den var lång varm och mmmm vad gott han luktade!

Sen följde jag med honom hem någon gång senare, då låg vi och tittade på film och jag ville verkligen bara krypa in i hans famn men vi låg på avstånd. Men i slutet utav kvällen så frågade han om han fick en kram, givetvis fick han det, inte bara en utan en miljon tror jag. Så när vi låg där och kramades så kysste jag honom mjukt och försiktigt bara sådär, och jag är helt säker på att det varit den mysigaste kyssen i hela mitt liv.

Sen hade vi en massa sms kontakt och när jag kom hem ifrån en resa upp till Sundsvall där vi firat min moster så kom Johan hem till mig och vi blev tillsammans den kvällen. Det var dagen innan nyårsafton 2007, alltså 3 år sen.

Jag har aldrig varit lyckligare och Johan är perfekt på alla sätt och vis.

Jag älskar dig!♥


♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥