Té time!


Den här boken hållar jag på att läsa just nu, den är riktigt bra och det är väl för att jag tycker psykologi är kul. Dock tycker jag att det är mindre kul att streck läsa en bok när det är så mycket nytt, man blir alldeles vimmelkantig tillslut! Det senaste jag läste var om Freud och om hans psykosexuella teorier, det minns man lite grand ifrån sen gymnasiet.

Så nu tar jag mig en välförtjänt paus och funderar på en kopp té med lite honung, måste iväg och handla mig citorn eller lime snart så jag har att lägga i téet, det är riktigt smarrigt vågar jag lova! Sen har jag ju provat på att ha i frysta hallon i och även det funkade ju bra så lite frysta bär skulle inte sitta fel. Så får det bli, och så en skinkmacka på det. Julskinkan tar aldrig slut och tur är väl det eftersom att det är så fantastiskt gott! Sen tror jag minsann att jag ska slänga mig i duschen och somna till Buried, någon som sett den ännu?

Jag var förövrigt och besiktade bilen idag och hurra den gick igenom så kan den där klumpen i magen försvinna. Varit en hel del strul med den där bilen nu under de senaste veckorna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥