Mitt 2010

2010 börjar gå mot sitt slut,

här är en sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag tog studenten och började läsa på Örebro Universitet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm... Minns de inte så noga, men förmodligen inte haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Johans syster fick en dotter :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, tillsammans med min galna släkt ifrån mammas sida. Och så var vi på Åbo och bodde på ett Spa-hotell, vet dock inte riktigt om man kan räkna det som utomlands direkt..
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Att sitta på hästryggen igen och så vill jag flytta till lägenhet.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 Juni, 28(?)Juni och 30-31 Augusti.
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag är ett steg närmare Spa-konsulent ;)
9. Största misstaget?
Vet faktiskt inte vad det kan ha varit.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tror faktisk att jag klarat mig ganska bra det här året.
11. Bästa köpet?
Min bil tror jag, den har jag användt mycket!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder förmodligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är nog mycket, men studenten var en dag i glädje. Och resan till Barcelona med för den delen :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Sjung om studenten lyckliga daaar, och B som är Bag B som är Box B som är Bag in a Box
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit lika glad tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hmmm... vet faktiskt inte. Möjligen spelat mer gitarr.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänka! Jag är en jävel på att tänka konstant hela tiden och fastnar gärna på negativa saker. Om jag tänkt mindre på sånt så hade jag nog kunnat vara ännu gladare.
18. Hur tillbringar du julen?
Julafton tillsammans med pappas sida och Johans familj, dagen efter hos mamma.
19. Blev du kär i år?
Kärare möjligtvis, haha. Kär är jag så det spritter redan!
20. Favoritprogram på TV?
Ser inte så mycket på tv men efterlyst, halv 8 hos mig och Idol kankse.
21. Bästa boken du läste i år?
Måste nog vara någon bok tillhörande Spa-programmet eftesom jag inte läst någonting annat.
22. Största musikaliska upptäckten?
Sabaton!!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag minns faktiskt inte vad jag fick när jag fyllde år, mer än underkläder av Johan och en tatueringsbok + lakrisbilar av Karin.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, det tror jag inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag gick i skolan, kvällen spenderade jag säkert hemma hos mamma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tycker att det här året har varit jätte bra med studenten, en resa, en Sabaton konsert, kryssningar m.m så jag är nöjd!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stil, oj... Klädstil svart, jeansleggings, linne, topp och lite assoscearer.
29. Vad får dig att må bra?
Min pojkvän, min familj, mina vänner och så lite musik på det!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, tror inte att jag varit så "sugen" på någon kändis faktisk haha. Möjligen Elefantmannen som vi mötte i Barcelona, för er som inte vet så är det en gubbe som springer omkring naken och har tatuerar in en stor elefant över hela "härligheten" så att säga, ser typ ut som att han har badbyxor eller liknande på sig tills man faktiskt kommer nära och ser att det dinglar något stort mellan benen...
31. Vem saknade du?
Jadu, vet faktiskt inte. Mina småbröder när jag inte träffat de på länge.
32. Den bästa nya personen du träffade?
Finns många härliga människor jag har träffat det här året, bla. hela Spa-programmets brudar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥