My day


Hallå mina vänner!

Idag har jag ringt runt till NetOnNet och SonyEricsson för att få min telefon att bete sig normalt, de senaste dagarna har klockan hängt sig och alarmet inte ringt, så av ren tur har jag vaknat utav mig själv. Det som krävdes var tydligen en uppdatering via deras hemsida så nu ska mobilen förmodligen funka!

Sen har jag inte hunnit mer så mycket mer förutom att göra i ordning en cheescake tills i morgon, min första cheescake och den smakade mums så den blir nog kanon!

Sen så fick jag och Johan hjälp mamma att få igång hennes gamla bil eftersom batteriet laddat ur på den, sen tog vi oss till stan för att jag skulle springa och hämta ut Johans 3 års present, som han fick öppna så fort vi kom hem. Det är en ring ifrån Guldfynd som jag sedan lämnade till Ringströms Guld för att gravera in "jag älskar dig" i den, som tur var blev han glad. ;)

Kvällen kommer nog gå åt att fortsätta med Idrottspsykologin, är inte direkt taggad om man säger så... Så ska jag planera lite med min vän om hur upplägget blir i morgon. Ska bli riktigt kul!

Men innan folket kommer så ska jag och mitt hjärta mysa rejält med bio och god mat och lite sånt.
Vad är era nyårsplaner? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥