Anatomi


God dagens!


Idag har det varit en för- och eftermiddag uppe i Grythyttan där vi ägnat åt oss Anatomi. Mycket spännande. Ska försöka börja plugga inför tentan redan nu med alla dessa latinska ord som jag förhoppningsvis har lite försprång på eftersom jag har haft prov på det en gång tidigare då jag läste Anatomi på gymnasiet.

Just nu sitter jag och skrivet ut en massa papper, studiehandledning, kursplan m.m. det är mycket nu runt kursstart! Så har jag beställt hem böcker inför våren.

Så har jag tagit på mig uppgiften att fixa fram kläder till examinationen i massage som är om 5 veckor. Det är ju också ett litet projekt som verkar kunna bli tidskrävande, haha. Men jag har inget emot det.

Ikväll blir det kalas (nu börjas det igen) så då ska vi fira Johans mormor och i morgon fyller min lillebror så då ska vi till Lek & Buslandet, luncha på Pizza Hut och äta tårta hemma hos pappa. Sen tror jag minsann att det är kalas i helgen också... Det är sjukt, får snåla med kakorna tror jag minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥