Intervju

Jag är bara såå trött just nu, helt slut. Så nu är det sängen som lockar rejält kan jag säga! Men innan dess så måste jag hoppa in i duschen så man kan fräscha upp sig lite.

I morgon blir det en lång dag i hyttan, jag tror bestämt att hela veckan består av långa dagar. Långa dagar fyllt med roligheter, ni skulle bara veta!

Jag var då på en intervju idag hos en sjuksköterske/spa kvinna, allt var mycket positivt och som det ser ut nu så kommer jag att få in en fot där i sommar. Det känns riktigt skönt faktiskt eftersom att jag inte tyckt att det varit allt för roligt inom hemvården, men vi får som sagt se, jag söker dygnet runt och är öppen för förslag!

Nu blir det snart natti för min del!

1 kommentar:

  1. Ja vad roligt att det verkar som att du har ett jobb på gång. Men jag tycker definitivt att du ska kräva betalt. Och ifall de klagar på att din utbildning är oavslutad så kan du iaf få en praktiklön.

    Det är bra att testa yrket för att se om det passar dig ;)och för att se hur kroppen mår efter en arbetsvecka :P haha

    Kramar

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥