10 frivilliga?


Ja då har man klarat av introduktionen till termin 2 delkurs 1, verkar bli en galet rolig termin måste jag erkänna och först ut är massagen! Så nu letar jag på 10 frivilliga som kan tänka sig bli masserade utav mig. (Dock inte före de kommande 5 veckorna eftersom att det är då vi ska lära oss det i skolan)

Så, efter introduktionerna samt lite etik så åkte jag upp till stan för att gå på en intervju (mer om detta får ni höra senare) Sen åkte jag upp till stan för att lära mig kassan i Minda eftersom att jag ska hjälpa till på lördag då Anita ska bort.

Nu ska jag pyssla med annat smått och gott :)


2 kommentarer:

  1. Hej roligt att ni börjar med massagen nu. Plugga ordentligt på anatomi latinska orden! Det kommer du märka men skjut inte fram det bara ;)

    Om du jobbar och tar betalt så är det ingen fara så länge du inte tjänar för mycket d.vs så att du kan försörja dig på det liksom. Men annars ses det som en hobbyverksamhet och är helt lagligt så kör på ;)

    Spännande om intervjun jag får kika in här imorgon och läsa det :D KRAM

    SvaraRadera
  2. Alltså om du har egen bänk och ger "hemmabehandlingar" så kan man ju jobba gratis (för att öva)men inte för någon annan tycker jag inte att du ska göra eftersom att du är(blir) diplomerad massör.

    Men JAG hade tagit betalt även hemma bara typ en 100 lapp symboliskt för att det du gör är seriöst :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥