Det här har jag på mig idag


Fläta i håret, läppstift/glans från Oriflame och mjukiskläder från topp till tå, lovely!

Det gick ju fin fint att blogga i från mobilen såg jag nu! Härligt.

Då har vi kommit till en punkt där jag ska visa vad jag har på mig idag, faktum är att jag faktiskt är klädd i mjukisbyxor från Cubus, en svart huvtröja (som är Johans) ifrån Jack&Jones samt ett aprikos/rosa färgat linne ifrån Gina Tricot. Det är så jag brukar gå klädd på helgerna. Annars föredrar jag jeansleggings, lårhöga stövlar, linne och någon tröja eller kofta över. That´s me.

Igår tror jag att jag fick feber på kvällen, anar att det var alla spänningar och nervositet i kroppen som släppte. Var jätte varm och hade världens huvudvärk, men efter lite sömn så blev allt mycket bättre och idag känner jag mig pigg och glad!

Dock blir det endast att ta det lugnt, har ingen lust att hitta på något större TV:n duger för mig. Och i morgon ska vi åka iväg till Karlstad och hämta en hylla till mamma, blir kul det.

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥