Det är tur att min pappa är massör!

Jag har fått låna en mängd böcker vilket är till en otroligt stor hjälp, plus att han ska hjälpa mig leta fram en massagebänk att ha här hemma att öva på. Jag har även laddat upp lite andra frågor som jag ska ta med honom vid tillfälle som handlar om massage tekniker m.m.

Jag har just suttit och bläddrat igenom böckerna och drar en djup suck för alla latinska muskler, vissa kommer jag att kunna lära in men alla?! Omöjligt, dock ska jag göra mitt bästa eftersom att jag kommer ha en stor nytta utav det.

I morgon är man ledig ifrån skolan, så jag ska iväg till vårdcentralen på morgonen men min tå som ömmar, sen ska jag till Marieberg för lite inköp av presenter till mamma, pappa och eventuellt syster, kanske en alla hjärtans dag present samt något att ha i min Spa hörna. Sen har man alla inköp inför våren klara, smart va? Nu när det är mycket tid i skolan så åker jag ju aldirg upp på stan som jag brukar göra när jag är ledig och är hos mamma, så tänkte att det är lika bra att få det gjort.

Har ni förresten sett något vårtecken ännu? Det har jag och det värmer i hjärtat så fort solen kikar fram! Jag har hört fåglarna sjunga och sett snön droppa ifrån taket, mmmm. Snart kan man äntligen lägga undan vinterkläderna och hoppa i det lite tunnare i fina ljusa färger. Det gillar vi!

Nu ska jag återgå till massagbänks-letandet :)

Ha det toppen fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥