Mina syskon



Jag har tre syskon, en syster vid namn Linnéa (här kan ni klicka er vidare till hennes blogg) hon fyller 18 år i April. Vi brukar få höra att vi är lika men det vet jag inte om jag kan hålla med om, haha. (Inge illa menat lilla syster ;) )Jag har även två halvbröder eller jag ser de som riktiga bröder eller vad man ska säga fast de är på pappas sida. De heter Albin och Edvin, sjukt söta och sjukt goa båda två. Albin fyllde 7 år förra veckan och Edvin fyller 5. Jag har världens bästa syskon och är en stolt storasyster åt de allihop! :D

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥