Gott nytt 2011!


Gott nytt år på er allesammans!

Hoppas ni hade en super trevlig kväll igår och att ni fick se många raketer samt skåla ett glas champagne med de bästa!

Min kväll spenderade jag tillsammans med Karin, Fredrik (för en stund) och Johan. Först bjöd jag de på en varsin shot (grenadin, bols blue och grädde) och räkor eftersom att jag själv inte äter det så kunde jag fixa i ordning kommande rätt sålänge som var lax med klyftpotatis (kallsåsen glömde jag bort totalt...), efter den blev det cheescake, gurk-/morots- och paprika stavar att dippa i Holliday sås.

Vi drack en massa gott och så fick jag en toppen julklapp av Karin som bestod av arm"muddar" eller vad man kallar de, 3 olika sorters té och ett Förfest spel som vi givetvis öppnade och ställde varandra lite frågor. Det var 3 kategorier, Lära känna varandra, Sex och Uppdrag, såklart var Sex-frågorna de vi fastnade för! Haha.

Efter en stunds babbel och god dricka så tog vi med oss varsinna små champagne flaskor och begav oss mot Järntorget där raketerna skulle smällas av. Var riktigt fint och champagnen smakade skit, precis som det ska vara, haha. Men jag fick en kyss av min älskade på 12 slaget vilket råder gott.

Efter att ha gått runt lite på stan så gick vi hemåt och kom slutligen hem (efter en stunds snöbollskrig) där fortsatte vi med frågorna och att äta lite smått och gott innan Karin tog en taxi tillbaka till Kumla.

Mitt nyårslöfte minns jag inte riktigt, men jag tror det var något i stil med att äta så mycket godis man vill, må bra och ta ingen skit. Vad var erat nyårslöfte? :)
Sammanfattad så hade jag en toppen kväll tillsammans med de bästa och mitt nya år har börjat precis som det ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥