Veckans planer

Jag har suttit och skrivit ut människans skelett och muskulatur, satt ut siffror och skrivit i vad varje del heter på latin. Jag har bläddrat och skrivit upp alla muskel fästen m.m. så nu är jag helt slut kan jag lova!

Snart är det dags för dusch, massage & lite film på det. Ska även försöka få in Solsidan också eftersom att det sänds ikväll, wiie!

Såhär ser min kommande vecka ut:
Måndag - Ev. resurspass i Hyttan där jag ska ge samt få helkroppsmassage. Läsa igenom kapitel 3 i Anatomi boken.
Tisdag - Anatomi i hyttan. Plugga igenom muskulaturen + skelettet, öva in kapitel 1, 2 och 3.
Onsdag - Helkroppsmassage. Läsa kapitel 4 i anatomi boken + öva på kroppsdelarna samt muskelfäste.
Torsdag - Anatomi i hyttan. Ridning 19.00-20.00. Pluggfri dag!
Fredag - Massage + få tillbaka psykologi tentan. Plugga på allt jag gått igenom i veckan.

Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥