En promenad i solen


Hej på er :)

Egentligen så skulle jag ha åkt upp till Hyttan idag och praktiserat lite massage men eftersom vår lärare är magsjuk så kändes det lite onödigt eftersom att jag har några frågor jag vill ha besvarade. Så jag har övat på Johan.

Hittills idag så har jag hunnit äta frukost och tagit mig en promenad i solen tillsammans med bejb och Nemo, dock så blåste det kallt så det var väl ett litet minus men annars var det skönt!

Så fick jag hem en olja jag beställt som jag tänkt hälla i olivoljan för att som sagt göra mig en egen massageolja MEN med stora bokstäver bak så stod det Ej kontakt med huden och en massa varningsbilder, ibland blir man bara så trött.. Jaja.

Jag tänkte plugga lite smått och ägna min dag åt att spela lite Sims tror jag, det var ett tag sen haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥