Mina svaga sidor

Jag känner att jag behöver en paus ifrån allt pluggande på latinska ord så jag har precis gjort mig i ordning en kopp té med smak av honung och citron, ska bli spännande att se hur det smakar. Tyvärr luktar den inget vidare så jag får hoppas på det bästa.

Jag fortsätter min lilla lista om mig själv och har hamnat på punkten "Mina svaga sidor", när jag tänker på mina svaga sidor så ploppar det direkt upp att jag har svårt för att tala inför folkgrupper, jag tycker det är jätte roligt att dela med mig av vad jag tycker och sånt jag läst om m.m. men precis i början när man ska bryta den där väggen så känns det jätte jobbigt. Jag anar att min självkänsla inte är den bästa alla dagar och att det är det som påverkar. Men det är något jag jobbar på :)

En annan svag sida är att jag är väldigt lätt svartsjuk, jag ser på andra och hittar lätt saker som jag själv inte har osv. Så att jämföra sig är nog bland det värsta som finns när man vänder allt hos sig själv till någonting negativt. Även där något jag jobbar på.

Vad har jag mer för svaga sidor mån tro... Jag har svårt för att prata om mina egna känslor i vissa situationer. Jag pratar gärna med andra om deras känslor men sällan om mina egna. Blir jag arg, ledsen m.m. så pratar jag sällan om det förns en lååång stund efteråt. Jag kapslar in mig i mig själv på något vis.

Jag tänker hela tiden på alla andra, då menar jag att som nu inför min 20-års fest så har jag ett jätte dilemma vilka jag ska bjuda, jag är rädd för att folk ska bli sura om de inte bjuds mm istället för att bara bjuda de jag vill och sen låta det vara, jag är kanske helt enkelt för snäll.

Jag tror att det var alla mina svaga sidor! :)


♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥