Avslappning


Hej på er ! :)

Idag startade dagen med en föreläsning kring stress och avslappning, efter lunch fick vi sedan äran att pröva på progressiv avslappning. Våran lärare ledde oss först igenom den för att vi sedan skulle göra ett eget avslappnings schema att följa. Jag somnade alla gånger tror jag och yes det funkar man blir jätte avslappnad, lugn och full av ny energi. Så för er som inte prövat på avslappnings tekniken där man först knyter en hand för att sedan vandra vidare runt hela kroppen så gör det. Mitt uppdrag nu som vi fick av läraren är att använda oss av denna teknik 1-2 gånger om dagen och fylla i ett papper om hur det gick, vad vi tyckte om det, vilken effekt det gav osv. Spännande.

Jag har burit in gitarren från stugan så jag tänkte fråga efter lite hjälp att stämma den innan jag ska försöka sätta mig med några nya låtar, det som står på listan är Creedence och Shinedown.

Kramar Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥