Ja men visst!


Tidig uppstigning för att ha examination i klassisk massage, jag och Emma var i hyttan först eftersom jag skulle lämna alla spa-kläder så vi fick äran att välja plats först. Givetvis valde vi ett varsit lite mindre rum, så dekorerade jag med ljus och annat mys. Sen kom gästerna och jag fick en äldre man, vilket gjorde mig lite nervös eftersom att jag endast masserat tjejer + Johan, men det gick hur bra som helst! Han var nöjd och mina lärare var nöjda, så fick man topp betyg på det. Lovely! Så nu är jag en glad människa igen.

När jag kom hem runt 11 så somnade jag direkt i sängen bredvid min snarkande älskling, jag var helt tagen av all stress som bara löstes upp. Men än är det inte över, så jag har samlat krafter nu och satt mig med pluggandet åter igen. I morgon smäller det minsann!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥