3 prov inom loppet av 24 timmar



Hallå där :)

Äntligen har fredagen man längtat så efter kommit och det är så skönt att bara kunna koppla av nu! Idag har jag skrivit två tentor, en anatomitenta och en massagetenta, jag har ingen aning om hur det gick, hade dock ett hum om alla frågor och skrev så mycket jag kunde. Nu gäller det bara att vänta i tre veckor innan man får svaret... Tyvärr tror jag på en omtenta. Men det tänker jag inte lägga någon vikt på just nu eftersom att jag bestämt mig för att ha en riktigt skön helg utan någon som helst tanke på skolan.

I morgon fyller min pappa 50 år och det ska firas redan ikväll med släktkalas! Jag ska visa er ikväll eller i morgon eftersom jag inte är helt säker på om han läser min blogg eller inte. ;)

Ha en riktigt härlig helg nu alla! Och NJUT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥