Morning everybody

Åh vad skönt det har varit att sova ut! Ni anar inte vad jag har längtat.

Igår var det en toppen kväll hemma hos pappa med god mat, present öppning, music quiz och givetvis underbara människor! :) Så idag är det pappas dag - GRATTIS! Jag, syster och bejb gav honom en korg igår med lite smått och gott ifrån Grythyttan bla. en måltidsdryck, en öl-tvål, en matolja med smak av vitlök och chili, lakris, en dressing shaker, ett vuxenpoäng spel, vitchoklad skorpor och lite annat kul. Och till det så fick han ett litet häfte som jag hade gjort med "tecken på att man börjar bli gammal" samt "saker man lär sig på 50 år" osv. Tror han blev nöjd :)

Idag har jag inte tänkt att göra så mycket mer än att ta det lugnt och ikväll blir det bio med älskling och syster, Sanctum om ni har hört talas om den, en action thriller i alla fall som jag hört ska vara bra så det hoppas vi på.


1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥