Sanctum

Hallå bästa bloggläsare!

Igår åkte jag, min syster och bejb och såg på Sanctum en riiiktigt bra film! Precis sånna filmer jag tycker om att se. En såndär jobbig film där man sitter spänd igenom, haha. Rekomenderar den starkt iallafall för er som gillar thriller/äventyr.

Sen när vi åkte hem så hämtade vi först Johans telefon som han hade glömt hos ett par kompisar och sen så åkte vi hem åt morötter och gurka med dipp och såg på nästa jobbiga film som hette 127 timmar som vi fick låna av kompisarna. Den handlade om en kille som var ute och cyklade/klättrade bland berg och fastnade i ett berg då en sten lossnat och tryckte fast hans arm. 127 timmar satt han fast och så får man följa vad som hände under den tiden.

Idag blev det iallafall en lång sovmorgon, men trots att jag sover så länge så är jag ändå fruktansvärt trött. Måste ligga efter lite i sömnen så det är nog behövligt :)

Jag har inga planer för dagen mer än att ta det lugnt och se på Solsidan!

Ha en trevlig söndag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥