Jacuzzi och ansiktsbehandling



Hallå där!

Idag har jag gett en ansiktsbehandling och fått två, det var riktigt skönt och jag tror till och med att jag slumrade till under första. Man rengör ansiktet, lägger masker mm. Väldigt roligt.
Sen fick vi testa på att ligga i ett mjölkbad, sitta i ångbastun och bubbla jacuzzi. Jag och Helena la oss i jacuzzin med alger som tydligen är bra för celluliter och gör huden mjuk. Så har jag spenderat min dag ;)

I morgon är jag ledig och funderar på att ta en tur till sjukhuset för att lämna min ansökan om jobb som undersköterska i sommar. Sen vore det toppen om jag hann med att klippa/färga mitt hår men jag är nog lite väl sent ute så får gå förbi och boka in en tid helt enkelt.

Nu ska jag läsa lite om huden och om att träna mentalt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥