Just the way I am


Snart är det godnatt för mig och jag ska försöka somna efter dagens power napar ;) I morgon är det bikini som gäller för min del! Japp ni hörde rätt, bikini, det var ett tag sen. Vi ska nämnligen börja med Spa behandlingarna och morgon dagen består av bad och ?, tror det är ansikte men är inte säker. Så som jag förstått det ska vi få ligga och gotta oss i badkar med oljor och annat mys och sen få/ge ansiktsbehandling. Tror ni jag gillar universitetet eller?

På tal om bikini så köper jag flera stycken varje år, dock använder jag bara en eller två och nu har jag ingen som jag tycker passar bra. Oftast är det överdelen som är för liten och underdelen som är förstor, jag har en väldigt blandad storlek och även fast jag alltid kör med knyten både på höft och i nacke så får jag inte till det. Knas.

Nej nu ska jag tjata och se om jag får min sängkamrat att ställa upp som kramkudde!



1 kommentar:

  1. Ååh, fytusan vad underbart det lät :D

    Svar: Förlåt för sent svar. Men hmm, jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde då, men idag ska jag iallafall äta middag och gå på bio med pojken. Ska du hitta på? Förutom att bli lite bortskämd med massa behandlingar förstås ;)

    Ha en bra dag, Kramar!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥