Skrivkramp


Idag har jag varit duktig och skrivit 2 anatomitentor & en massagetenta som vi har som övning inför den riktiga som kommer. Så jag kan säga att jag har skrivkramp nu!

I morgon ska jag ge helkroppsmassage, det är toppen för mig så jag är lite förberedd på inför torsdagen då jag ska göra examinationen i helkroppsmassage. Jag måste erkänna att jag är nervös för den... Eftersom alla mina tankar har riktats mot anatomin så känns det som att massagen nästan glömts bort lite. Så som sagt är det bra för mig att öva lite på det i morgon.

Sen blir det fortsatt övning på kroppens alla muskler, jag ska sno Jolines idé och skaffa mig lite färgpennor och måla musklerna på ett skelett. Jag testade igår med bläckpenna på ett mörkt skelett, resultatet blev inte det bästa... Så tack Joline för toppen idén!

Nu ska jag snart krypa till kojs, är helt död. Så får vi se vad det blir för söta drömmar om anatomi i natt! Igår somnade jag till att jag hörde en massa latinska ord i huvudet, då är det illa. haha. Sov gott alla!

2 kommentarer:

  1. Det förstår jag att du har, hehe!

    Svar: Jadu, jag söker lite på internet och på andras bloggar hittar man ju alltid inspiration :)

    Hmm, mkt bilder är alltid bra ;-) Jag har egentligen ingen aning, jag funderar faktiskt också på det! Men får önska dig lycka till iallafall :)

    Hoppas du får en fin dag! Kramar

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥