Stressen Pressen


God kväll!

Usch vilken stressig dag och stressigare blir det i morgon! Idag låg jag och drog mig i sängen ett långt tag, anar att sömnen börjar bli lite dålig. Sen åkte jag in till stan och gjorde i ordning i ett rum hemma hos mamma eftersom att syster hade bjudit hem två kompisar som ville ha helkroppsmassage, eftersom att jag behövde två till på min 10manna lista så tackade jag inte nej! Efter det så var klockan runt fem halv sex och då skaffade jag mig färgpennor för att rira muskler när jag kom hem, så det är vad jag har gjort. Ritat muskler och läst igenom lite.

Jag börjar känna nervositet inför morgondagens examination i massage, vem ska jag få massera? Kommer jag få blackout? Ja, det är sånna tankar som snurrar lite grand. Tror gästerna kommer klockan 9.00 så klockan 10.00 i morgon lär jag vara klar och redo för hemfärd igen, hem för att plugga, rida och ge Johans syster en spruta. Hårda bud i mellerud, men detta ska nog lösa sig. :)

Jag längtar till helgen, då är det 50 års kalas för pappa bland annat men sen längtar jag efter en LEDIG helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥