Spa traditioner delkurs 2


Hallåsan!

Idag har jag varit på introduktion av den nya delkursen som kommer innehålla skrub, bad, hand- fotmassage och en massa annat underbart. Det blir verkligen bara bättre och bättre :) Så snart kommer jag att behöva nya kandidater inför det! Så håll utkik.
Så avslutades dagen med en föreläsning om huden, har haft prov på huden för längesen så med lite uppfriskning så ska det nog gå att lära in utan större svårigheter.

Jag tänkte dela med mig av vad jag har ätit idag eftersom att jag är väldigt nöjd med dagens matvanor måste jag erkänna, det blir lätt att man slarvar med maten och stoppar i sig sånt som inte alls är nyttigt när man fortfarande bor hemma (Bor hos Johans föräldrar) ni vet falukorv och makaroner, köttbullar och makaroner, nudlar yadayadayada ja ni förstår! Blir lättare när man kan styra över det lite mer sen. Men iallafall så började dagen med ett och ett halvt glas mjölk samt 3 polarbröds mackor (de tunnare och lite hårdare) med bregott och skinka, sen i skolan åt jag en kyckling baugette till lunch med Emma på gulkringlan och drack två glas citron vatten, sen åt jag en apelsin som "mellis" sen nu precis så åt jag falukorv och makaroner som var färdig lagat när jag kom hem - och lyssna på det här! : Tillsammans med en maaaaaasssaaaa morötter och gurkor! Yummi. Det är så gott! Och givetvis mjölk till detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥