Dålig uppdatering


Hej på er :)


Jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering men en familjemedlem på Johans sida har legat på sjukhus sen i fredags så vi är nu hus och djurvakt (3 katter 3 hundar varav en är valp) så det har varit fullt upp plus att jag inte har haft något internet.

Men iallafall så är det min dag idag eftersom att jag fyller 20 :D Woho. Dock blir det en lugn dag som ska firas tillsammans med älskling, mamma, syster, farmor och farfar, vi ska bla äta på grekisk restaurang så det kommer bli toppen! Vart rät chokad förut när jag kom in på facebook och hade över 80 stycken gratulationer, leendet blev rätt stort då haha.

Igår hade jag examination i spa-behandlingarna och jag fick aromainpackningen + ansiktsbehandling och fick topp betyg på det, inte dåligt. Så nu gäller det bara att ladda inför tentan som är på fredag och tagga inför partyt på lördag!

Ha en toppen dag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥