Framtidsplaner

Mina framtidsplaner har jag nämnt tidigare, men varför inte en repris! :)

Just nu är mina planer att gå klart universitetet (Spa-programmet) och under tiden gå alla tillhörande kurser som finns samt bli certifierad massör. Efter skolan har jag en tanke om att ha fått in någon fot på ett eller flera spa:n som jag kan jobba på samtidigt som jag eventuellt vidare utbildar mig till någon som känns aktuellt just då. Sen när jag känner mig redo vill jag öppna eget. Namn på företaget har jag redan börjat klura på ;) Men det är iallafall inom spa branschen jag vill jobba med massage och behandlingar. (Eventuellt akupunktur, make up mm)

Om det blir svårt på jobbfronten så har jag i åtanke att jobba lite på sjukhuset också bara för att få in en ekonomi som jag har hört kan vara svårt till en början inom spa. Men man kan ju aldrig veta om man inte har prövat!

En sak är jag säker på iallafall och det är att jag vill jobba med det jag tycker är kul och som jag trivs med :)


♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥