Härlig vårsol och lite förberedelser

Hallå på er :)

Vilket härligt väder det är ute! Har precis kommit in efter en skön promenad. På förmiddagen satt jag ute med Nemo och kammade igenom hans tjocka päls, så nu är även han lite vår fin.

Idag har jag iprincip bara suttit och pluggat på anatomin, för i morgon smäller det...

Ni anar inte vad jag längtar efter sommaren nu och en utomlandsvistelse. Det vore hur skönt som helst att bara ligga och njuta i solen! Jag vill bara shoppa loss när det gäller bikinis, vårkläder, vårskor... allt ni kan tänka er. Faktum är att jag kommit över ett par rätt så billiga skor på tradera som jag tänkte byta ut mina stövlar mot när det blir för varmt.




Och här är dem! Snygga klackskor med nitar som jag är tokig i. Man kan tydligen ändra om nitbanden och kanske till och med ta bort dem om man känner för det. Men så ser de ut iallafall! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥