Lite besviken

Hallå på er :)

Idag har jag suttit och pluggat lite anatomi, ätit gott, hälsat på mamma och varit på bio. Jag och älskling blev bjudna så vi tittade på Ritualen, en film som handlar om exorcism. Den var mycket bättre än förväntat! Så för er som gillar thriller/rysare så se den, riktigt bra.

Nu har jag precis kommit hem och läste på min mejl att det är lite strul med certifieringen... Från början var vi 19 intresserade men nu endast 6, så priserna har stigit radikalt och nu har jag iallafall mejlat någon slags chef över det hela och hoppas på svar inom kort. Jag hoppas för att mina två kära vänner från Spa inte sviker nu utan fortfarande har intresset i behåll så vi kan fixa det här nu under våren! Vore ju toppen bra att ha inför sommaren. Hoppas hoppas...

Just nu sitter jag och halv sover känns det som, hjärnan hänger inte riktigt med så jag tror minsann att sängen kallar :) Ha en fortsatt trevlig natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥