Lite om spa-behandlingarna jag erbjuder



Ni har väl inte glömt bort att ni kan skämma bort er med riktigt härliga Spa-behandlingar hos mig? Gratis fram tills den 19/3 och sedan till ett mycket billigt pris fram till sommaren. Behandlingarna jag erbjuder är:

  • Hand- & Fotkur - En avslappnande behandling för dig som vill rå om dina fötter och händer lite extra med lerinpackning, scrub och hand/fotkräm.
  • Aromainpackning + ansikte - Bli insmord med en härligt doftande olja + lotion, bli nerbäddad och under tiden som det ska gå in i huden får du en härlig ansiktsbehandling med cleansing, chokladmask samt facelotion.
  • Lerinpackning + ansikte - Få en underbart len och fin hud genom att bli insmord i lera, under verkningstiden får du en ansiktsbehandling (samma som ovan fast med lera istället för choklad) och efter att du har duschat av dig leran blir du insmord med lotion.
  • Bad & scrub - En härligt doftande scrub som får din hy att kännas som ny, efter scruben får du kliva ner i ett skönt mjölkbad som gör din hud väldigt mjuk. Efter badet har du möjlighet att bli insmord med lotion för ännu mjukare resultat.
  • Halv-/helkroppsmassage - Ömma muskler eller kanske bara allmänt stressad? Njut av en halv- eller helkroppsmassage där jag antingen riktar in mig på stela muskler eller bara på ren avslappning.

Vill du ha mer information om priser och plats så skriv en kommentar eller liknande så kontaktar jag dig med detsamma! Men som jag nämnt tidigare så är det gratis fram tills den 19 mars och efter det så fortsätter det med väldigt låga priser fram till sommaren.

Passa på och ta till vara på detta erbjudande! :)


1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥