♥ Dagens blogg

Dagens blogg får bli en blogg jag hittade här omdagen som handlar om det mesta mellan skvaller och nyheter, skriven av en 31 årig tjej i Helsingborg och bloggen hittade jag i topplistan på Nattstad. Jag kan inte säga om jag älskar eller hatar den men det var svårt att sluta läsa, men den innehöll en massa läskiga bilder... Så på vissa inlägg så varnar jag er känsliga tittare. Kika gärna in HÄR.

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥