En promenad i solen och lite ridning på det

God kväll!

Jag är helt slut och det är knappt att jag orkar göra ett inlägg men men. Idag har det varit soligt och varmt ute så jag kunde inte hålla mig ifrån en lång och skön promenad, väldigt skönt och väldigt behövligt!

Sen åkte jag iväg och red vid sju, det eftersom att min syster fyller år på torsdag så jag bytte tid med en annan tjej. Jag fick en ny pålle som tydligen lärde sig tölta för en månad sedan men visst fick jag honom även i denna gångart, toppen! Så tog jag mig en macka och lite varmchoklad när jag kom hem så nu sitter jag och bara tar det lugnt. "Jag borde" kommer upp i huvudet hela tiden men jag har verkligen ingen ork till att sätta mig med plugg just nu...

I morgon har jag inga planer så jag ska bara passa på att njuta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥