♥ Dagens diss

God kväll :)

Morgonen började med några timmars PM skrivande tillsammans med Emma, sen har jag iprincip vilat hela dagen jag har varit sjukt trött... Och nu har jag precis kommit hem ifrån stallet då vi red utomhus och fick pröva på ett tävlingsprogram för islandshästars gångarter, tölt trav skritt trav tölt och en massa galopp. I slutet fick vi var försig släppa hästarna och rida i full galopp - det finns inte ord för hur underbart det var! Tyvärr var det sista gången för denna termin...

Men! Myggen har kommit, de nya myggorna Stickituss, det är skit stora och är tydligen väldigt aggressiva. De var överallt på ridbanan så nu har man väl myggbett överallt. Tydligen kommer de ifrån Dalaälven och som jag hört så är de preparerade med hormoner eller vad det var de snackade om, iallafall så är de en muterad myggart. Usch, det är aldrig trevligt med myggstick ännu värre med myggbett!Diss på det!

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥