Valborg



God morgon :)

Igår jobbade jag tillsammans med två klasskompisar, det var Emma och hennes kompisar som var sugna på spa-behandlingar så givetvis ställde man upp! Jag gav 2 hotstone massager och 1 helkropp och det gick riktigt bra.

Idag är det valborg och fram till 16.00 så skulle jag ha gått en triggerpunktskurs, men eftersom jag lämnade in bilen igår för att den brummar förskräckligt och fick som svar att det är hjullagret vilket kan leda till att däcket hoppar av så tog jag inte risken att köra med den till Grythyttan. Min plan var att åka med Emma men tydligen så kunde inte hon heller så då blev det som det blev, tyvärr.

Kvällen ska spenderas med några kompisar, spel, mat och god dricka. Så jag ska väl göra mig i ordning, ducsha och lite så så man kan ge sig iväg och handla det som behövs.

Ha en underbar dag och kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥