♥ Dagens skönhets tips



Dagens skönhets tips är att utnyttja vårens alla färger, våga sätt lite färg på tillvaron byt ut det mörka mot det ljusa. Jag har plockat fram mitt pallette igen och har faktiskt börjat använda mig av de ljus blåa skuggorna vilka tillhör mina favoriter. Jag följer inte några direkta riktlinjer utan jag skuggar lite som jag känner och kantar med någon annan nyans osv. Våga prova! :)

Lite sminkbloggar för er som är intresserade: Sminkblogg 1, Sminkblogg 2 Sminkblogg 3 & Sminkblogg 4

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥