Ingen praktik...

Snörvel, snörvel, host och host.

Det har varit en grymt jobbig natt då jag vaknat flera gånger varav en gång av en lång host attack. Det är så synd om mig! Usch.

Gick iallafall upp tidigt i morse och åkte in till stan för att göra lite praktik, men som jag förstått så ville hon inte att jag skulle göra praktik idag. Jag åkte mest in bara för att visa upp mig att jag verkligen är sjuk så att hon inte börjar bli misstänksam då jag missat 2 praktikdagar, men hon var helt förstående och gav mig en "mirakel" shot som heter Naomi eller något likande, något nyttig bär från något annat land. Så sa hon till mig att åka hem och vila upp mig ordentligt. Så jag åkte vidare hem till mamma och lämnade lite tvätt och fortsatte sedan hem till Avdala.

Jag har ätit lite och druckit té och har tänkt plugga lite grand, plugga vila plugga.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥