Dåligt med bilder?


Sinova förkylningstabletter, good or bad?

Tycker ni det blivit lite dåligt med bilder på bloggen under den sista tiden? Oroa er inte det kommer! Som ni sett så håller mina dagar då jag ska berätta om mig själv börjat ta slut och efter det så kommer det att komma en uppsjö med bilder det kan jag lova er :)

Jag har precis fått i mig en kvällsmacka och ska sätta mig med lite plugg är det tänkt, anatomi såklart, så måste jag lyssna igenom Carolas låt Mickey eftersom att jag förmodligen kommer att göra övningar till den på vattengympan.

I morgon ska jag ta mig till Loka är det tänkt, jag känner att jag inte kan vara borta ifrån den lektionen då jag behöver lite inspiration dock kommer jag bara att delta som åskådare - alltså inget vattenpass för min del. På kvällen blir det bio (igen) Scream 4 står på listan, den har tydligen premiär och det är Johans kompisar som vill få med oss på den så varför inte? :)

Vad är era planer inför helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥