Fredag = nötter & bio



Hej på er läsare :)

Idag tog jag mig i kragen och åkte till Loka för lite vattengympa, jag satt och studerade våran lärare när hon undervisade våran klass och har fått lite mer kläm på hur jag ska lägga upp min kondition, det ska bli riktigt kul faktiskt!

Ridningen sög ur mina krafter igår och vistelsen till Loka sög ut mina krafter idag, jag fick en sprängande huvudvärk och blodtrycksfall när jag kom hem så jag var tvungen att lägga mig igen. Sen verkar det inte som att jag kan fortsätta äta Sinova heller mot förkylningen och bihålstäppan eftersom att det på bipacksedeln stod "kan ej ätas vid magsår", men jag tuggade ju i mig två tabletter igår men hade jätte ont i magen så mitt magsår efter all stress verkar inte vara borta. Så jag ska nog ta det lite lugnt med dem :)

Ikväll är det Scream premiär så jag ska vila upp mig inför den och plugga lite anatomi och njuta av mina underbara nötter muuummms vad gott det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥