Ge & Få, tänk så bra man har det!















Idag har jag både givit och fått en behandling, väldigt skönt att man unnar sig något själv också ibland! Och vad kul det är att det kommer så många för massage till mig. Gratis lockar! :) Så nu doftar jag väldigt gott och mår väldigt bra, jag har även druckit lite Detox så nu håller jag på att rensa kroppen lite grand.

Nu närmar sig certifieringen med storm steg, det är snart bara en vecka kvar och jag har iprincip helt lagt ner plugget nu. Jag läser igenom lite till och från men inte alls som tidigare, det känns som att det jag kan sitter nu och det jag inte kan försöker jag repetera lite in till det sista. Men efter att ha pluggat anatomi i 5 månader så kan jag erkänna att man börjat tröttna lite nu. Det är väldigt intressant och spännande fortfarande men bara tanken på att öppna anatomi boken ännu en gång känns inte så lockande.

Kanske att det blir en liten promenad senare, men nu vila vila och vila är helt slut i kroppen och knoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥