Lite plugg i hettan

Vad varmt det är ute idag, helt otroligt! Man blir klibbig för mindre. Jag sitter iallafall med alla mina anatomiböcker och går igenom lite. Jag tänkte be älskling om att bli förhörd ikväll så kanske jag kan lyckas printa in lite till.

Förövrigt en lugn dag, inget masserande idag. Jag är fortfarande helt slut sen behandlingen jag var på igår! Den var verkligen effektiv. Jag somnade bums igår kväll och vakande sent idag. Men men :)

Nu är det inte långt kvar tills man åker till Naxos, längtan är stor! Jag har redan börjat fundera på vad man ska packa med sig och längtar verkligen efter en underbar vecka i Grekland. Myspys.

1 kommentar:

  1. Hej det var ett tag sen jag var inne här. Låter som att det går bra för dig. Roligt med den Kinesiska terminen, den tyckte jag var bäst av allt :D

    Jag har tyvärr ingen koll på det där med tapotement men lycka till!

    Hade så bra

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥