I want your bad romance

Jag får fortfarande rysningar i kroppen av Jay Smith´s version av Bad romance, helt otroligt vilken röst.

Jag sitter och försöker repetera lite ursprung och fästen men usch vad jag har tröttnat på det nu, haha. I morgon är det bara en vecka kvar, tror ni jag räknar ner eller? Haha. Under nästa helg är jag även inbokad på Af Chapman i Stockholm tillsammans med älskling, syster och mamma eftersom att de var sugna på att besöka Gröna Lund och lite sådant. Så dagarna inför certifieringen kommer att börja med hotell frukost (inte dumt) och avslutas med att besöka Stockholm. 09:00 - 16.00 håller certifieringen på så jag har ju lite tid över att skämma bort mig på. Det ska bli riktigt kul faktiskt.

Idag har jag inga större planer men i morgon ska jag massera igen och öva lite på töj & palpering.

Jag har blivit riktigt sugen på att äta kräftor, vi har ju börjat närma oss kräfttider men frågan är om man orkar hålla sig till slutet på Augusti eller om man kommer att tjuvstarta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥