Nu hoppas jag på turen...

Det är fredag, åh så skönt! Idag ska det grillas och mysas med min underbara.

Jag har precis haft pappa på besök som har hjälpt mig med lite palpering och töjning så nu känner jag mig lite starkare och framförallt inspirerad! Han gjorde mig även lite hoppfull när han sa att jag kanske inte behöver göra fysiologi & medicin delen på certifieringen då jag är undersköterska sedan tidigare, tror ni jag håller alla tummar nu på att det stämmer? Så nu har jag skickat iväg ett mejl till Ulla Starre om att hon ska ringa mig på måndag.

Förövrigt är det en molnig mysdag idag, dock väldigt varmt. Jag satte igång bubbelpoolen på värmning förut så jag har väl en tanke om att krypa ner i den sen :)

Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥