Flotating



Hej där!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men i måndags gjorde jag iallafall praktik på Hälsokällan och fick pröva på Floating, då kryper man ner i ett äggformat badkar som är fyllt med vatten saltare än det i röda/döda (minns inte vad det heter) havet. Sen får man välja om man vill ha det tändt eller släckt och så stänger man locket. Kroppen flyter verkligen och till en början kändes det hel konstigt och jag hade svårt för att slappna av med efter en stund så började man drömma sig bort... Helt klart värt att testa!

I tisdags gjorde jag i ordning nere i Spa-hörnan och tog emot en kund och igår så var jag, älskling och två kompisar iväg till Vita sand som ligger vid Laxå typ där solade, grillade och badade vi (dock inte jag, lite för kallt för mig..). Så har jag även hunnit öva lite helkroppsmassage samt muskeltöjningar och palpering och tanken är att jag ska fortsätta med det idag.

Och ni, vilken härlig värme! Hoppas det håller i sig (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥