Kräftskiva & Utgång

Gårdagen var hur trevlig som helst, det började med kräftor hemma hos Johans kompis tjejs kompis, god dricka och shottar. Runt halv 12 skulle vi bege oss till Strömpis då pajade min dragkedja på ena skon så fort beställde vi en taxi hem till mamma där jag snabbt bytte skor och sen åkte vi tillbaka till Strömpis. Vi var lite osäkra på hur det skulle gå att komma in då det är 25års gräns då jag och älskling är under 25, men det gick som smort.

Idag har vi ätit 3 rättersmiddag med mamma och farmor & farfar, till förrätt halloumi och sallad, sedan lax med hummer sås om jag inte minns fel samt pressad potatis och till sist äppel kaka. Så smarrigt så.

Förövrigt är det en vääääldigt seg och trött dag idag, men i morgon ska man iväg till Universitetet igen och jag känner ingen som helst oro för det, det ska bli kul :)

Och lilla lillasyster ska köra halkan i morgon :D Lycka till!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥