I morgon börjar jag jobba som massör!

Goddagens :)

Dagen har bestått av en hel del massa mys och tiden har gått allt för fort, haha. Först åkte jag in till nya jobbet och skrev under lite papper och fick en energimassagebänk. Sedan mötte jag upp Karin på stan och åt en god sallad på la baugette,  sen gick vi till H&M där jag köpte mig 2 par jobbarbyxor (mjukisbyxor) sen åkte vi till haga och solade innan det avslutades med en promenad i Karslundsskogen. Mycket trevligt :)

I morgon börjar jag jobba som massör och det känns väldigt spännande, både lite nervöst och intressant, det ska bli kul att få ta tag i mitt drömyrke på riktigt.

Jag har en plan om att jag borde öva på alla akupunturpunkter och meridianer idag, men det känns inte jätte bra att måla en massa på sig själv när man ska ta emot folk för massage i morgon haha. Så jag får försöka att lösa det på annat vis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥